Ombytta roller - elever leder lärare

Idag hade personalen på skolan studiedag. Vi avslutade dagen med att ha aktiviteter i idrottshallen. Jag fick frågan av rektorn om jag kunde hålla i aktiviteten, vilket jag tackade ja till. Som jag nämnt tidigare är våra sexor väldigt ansvarsfulla ledare och jag passade på att ta tillfället i akt att fråga tre stycken om de ville hålla en lektion för personalen.
 
Det bjöds på dans som uppvärmning för personalen. Därefter fick vi ha två lekar. Den ena var zombie där vi skulle ta oss fram till ärtpåsar utan att bli upptäckta av zombien. Idrottshallen var fylld med redskap att gömma sig bakom. Den andra aktiviteten var leken paintball som går ut på att sno motståndarnas koner samtidigt som man skjuter bollar på varandra så att de personerna åker ur leken. Vilken succé det blev!